Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 28 View Live

Clik here to view.

Mont Blanc | part 2. Drumul pana in Franta la St Gervais les Bains, 24 august 09

“M-am intalnit cu Marius in jurul pranzului inainte de plecare ptr a verifica situatia kilogramelor fiecarui bagaj. A fost o grija in plus. Fiecare putea sa aiba asupra lui bagaje de cala in greutate...

Clik here to view.

Mont Blanc | part 3. Prima zi de urcat – Cu viteza de croaziera spre varf, 25...

“Dupa micul dejun tipic frantuzesc adica un croissant si cafea lesinata/lunga am strans bagajele pe caprarii: tot ce era de munte in rucsacul mare tot ce ramanea jos, in rucsacul mic. Vorbisem din tara...

Clik here to view.

Mont Blanc | part 4. A doua zi de urcat – Le Grand Culoir si tot mai sus, 26...

Cand am facut ochi dimineata parea sa fie soare si frumos. Cortul fiind portocaliu era si normal sa raspandeasca in interior o culoare calda. De data asta asa si era. Cu capul mare cat o banita m-am...

Mont Blanc | part 5. A treia zi de urcat – Vedem varful, 27 august 09

Totusi linistea deplina a fost intrerupta pe la 2 dimineata de forfota de la corturi si convoiul care mergea spre varf direct printre corturi. A durat cam o ora cat s-au pregatit si s-au carat cu...

Mont Blanc | part 6. A parta zi de urcat – Ziua cea mare, 28 august 09

A sunat ceasul pe la 4. Bineinteles ca la 2 iarasi ne-a trezit convoiul de excursionisti. Cand ne-am trezit noi, tot cardul deja forma un sarpe miscator luminos care se vedea pe versantul lui Dome du...

Mont Blanc | part 7. Coborarea, 29 august 09

Dimineata evem iar capul ca o banita. Incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea. Abia in poze am vazut ca aveam si o fata de nerecunoscut. Eram atat de umflata incat ziceai ca sunt o chinezoaica ….mai...

Ascensiunea pe Cervino | Matterhorn, visul oricarui alpinist, august 2011

Dupa aproape 2 ani de la Jurnal de calatorie pe Mont Blanc, Liliana Borsan revine cu un alt jurnal impresionant de aceasta data despre ascensiunea pe Matterhorn. Ne dorim ca acest jurnal sa fie o...

Matterhorn | pregatirea de ascensiune pe Cervino, part 1

Si incepem jurnalul de ascensiune pe Cervino | Matterhorn, visul oricarui alpinist Liliana Borsan ne povesteste Cu … sa zicem 3 luni in urma nu aveam nici un plan despre ce voi face in vacanta de vara....

Matterhorn | Ascensiunea pe Cervino, part 2

M-am trezit prima si am inceput sa ma invart in jurul cozii. S-au mobilizat si baietii fara prea multe comentarii. Am ridicat tabara rapid si am plecat in tromba pe la …7 cred. Am continuat sa urcam...

Browsing latest articles
Browse All 28 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.